Varsinais-Suomen Meniere-yhdistys

Seuraavat tapahtumat

Lähde kesäretkelle Turun lähikohteisiin!

Koska poikkeusolojen rajoituksia höllennetään, järjestämme kesäretkiä lähialueen kohteisiin.

1. Kuusiston linnanrauniot ja Kuusiston kartanon puutarha
Torstaina 11.6.2020 klo 14–17. Opastettu retki (kesto 1,5 h), joka oppaan mukaan soveltuu myös liikuntaesteisille. Kartanon ja raunioiden välinen matka voidaan poikkeustilanteessa kulkea autolla. Yhdistys maksaa opastuksen. Kartanon puutarhaan järjestetään opastuksen jälkeen pienimuotoinen piknik (kahvia, teetä, pullaa ja hedelmiä), jonka yhdistys maksaa ja sovelletaan suositusten mukainen turvaetäisyys osallistujien välillä. Kokoontuminen Kuusiston kartanon parkkipaikalle klo 14. Julkisella liikenteellä liikkuvat voivat katsoa aikatauluja osoitteesta https://reittiopas.foli.fi/.
Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan mahd. pian sähköpostitse pj.meniereliitto@gmail.com tai puhelimitse 044 976 5320 (Lars-Runar Knuts). Kutsu retkelle osoitetaan kaikille Turun alueen menierikoille ja heidän läheisilleen. Yhdistyksemme jäsenyyttä ei vaadita.

2. Suomen Joutsen

Torstaina 20.8.2020 klo 14–17. Opastusta (kesto 45 min) järjestetään Turun museotoimen nykyisten ohjeiden mukaan enintään 10 hengen ryhmille kerralla. Opastusta ei järjestetä Forum Marinum -museoon. Yhdistys maksaa opastuksen ja sisäänpääsymaksun. Yhdistys tarjoaa myös pientä purtavaa noudattaen silloin voimassa olevia rajoituksia ja suosituksia. Ilmoittautuminen 12.8.2020 mennessä sähköpostitse meniere91@gmail.com tai puhelimitse 040 771 7712 (Anne Mikkola) arki-iltaisin klo 18–20. Kutsu retkelle osoitetaan kaikille Turun alueen menierikoille ja heidän läheisilleen. Yhdistyksemme jäsenyyttä ei vaadita.

3. On tarkoitus järjestää syyskuun alkupuolella kolmas retki, jonka kohteena voisi olla Pomponrahkan suojelualue tai Liedon Nautelankoski. Toivomuksia tai vinkkejä sopivista kohteista otetaan mielihyvin vastaan yllä oleviin sähköpostiosoitteisiin tai puhelinnumeroihin.

Tervetuloa!

Yhteystiedot: