Varsinais-Suomen Meniere-yhdistys

Suomen Meniere-liiton koronatiedote.

Arvoisat Varsinais-Suomen Meniere-yhdistyksen jäsenet!

Koronakevään 2021 jälkeen yhdistyksemme toiminta käynnistyi kesällä vauhdilla kolmella ulkoilmaretkellä, joihin saimme avustusta Turun kaupungilta. #turkutekeehyvää

Nyt syksyllä  ohjelmassa on seuraavaa:

1. Kävely Turun hautausmaalla   oppaan johdolla teemana "Tunnettuja turkulaisia eri vuosisadoilta" torstaina  30.9. klo 17-18.30. Mahdollisista iltakahveista tiedotetaan ilmoittautuneille. Kävelyn pituus on 1-2 km. Kävely aloitetaan Uudenmaantien puolelta kukkakioskin takaa. Osoite Uudenmaantie, 20720 Turku.

Ilmoittautuminen sähköpostiosoitteeseen: meniere91@gmail.com.  Ei osallistumismaksua. Kävelyn mahdollistaa Turun kaupungin testamenttilahjoitukset #Turkutekeehyvää

2. Tasapainoa ylläpitäväjalkahoito-vertaistukitapahtuma keskiviikkona 20.10. tai keskiviikkona 17.11.  (päivä/ilta-ajat)Hoitola Estelle, Kauppiaskatu 11 E 43, Turku. Hoidon kesto 60-90 min, hinta jäsenelle 15 €. Hoito sisältää jalkakylvyn, kovettumien poiston, kynsien ja kynsinauhojen siistimisen sekä rentouttavan jalkahieronnan.

Lisätiedot ja ohjeet ilmoittautuessa sähköpostiosoitteeseen: meniere91@gmail.com.

3. Joulujuhla tiistaina 23.11. klo 18. Glögiä, joulutorttua, joululauluja, esityksiä, arpajaiset, joulupukin käyntiä varten pikkupaketti 5 € mukaan. Ilmoittautuminen ti 16.11. mennessä meniere91@gmail.com.

Yhdistyksen 30-vuotisjuhla siirretään ensi vuoteen ja se pidetään lauantaina  19.3.2022.

Varaa päivä jo kalenteriisi!

Lämpimästi tervetuloa!

Yhteyshenkilöt: