Varsinais-Suomen Meniere-yhdistys

Seuraavat tapahtumat

Teatteria ja musiikkia, osallistuminen koronan edellyttämin rajoituksin. Tutustu netissä Turun kaupunginteatterin ohjeisiin:

yleisön ohjeistus

Kiitos!

Cabaret-musikaali Wilkommen pe 23.10. klo 19.00 Turun kaupunginteatteri. Liput 52 € ja 45 € riippuu istumapaikasta. Ilmoittautuminen ja maksu 18.9. mennessä.

Maailman rakastamat musikaalibiisit, kohtalokas tarina, vallaton kabareeorkesteri ja kuumatunnelmainen Kit Kat Club… Näistä aineksista syntyy Cabaret. Tarinan pääparina loistavat musikaalitähdet Anna Victoria Eriksson ja Olli Rahkonen. Teatterin päänäyttämö muuttuu tiivistunnelmaiseksi klubiksi, jossa hiki ja juomat virtaavat ja juhla tuntuu loputtomalta: Rakastettu Cabaret-musikaali nähdään ensimmäistä kertaa Turun Kaupunginteatterissa. Riemusta ja kyynelistä vastaavat ohjaaja-koreografi Jakob Höglundin johdolla liki 30 esiintyjää. Ensi-ilta 4.9.

lisätietoja: Turun kaupunginteatteri/Cabaret

Berliinistä Broadwaylle la 24.10. klo 14.00 Turun Kaupunginteatteri. Lippu 34 €. Ohjaajana Marco Bjurström. Ilmoittautuminen ja maksu 18.9. mennessä.

Saaristo-ooppera vie katsojan musiikkimatkalle Berliinin dekadenssista Broadwayn hehkuun. Tässä Suomen kantaesityksessä kuullaan Kurt Weillin musiikkia mm. seuraavista teoksista: Kolmen pennin ooppera, Mahagonnyn nousu ja tuho, Street scene, One touch of Venus ja Knickerbocker Holiday.

lisätietoja: Turun kaupunginteatteri/Berliinistä Broadwaylle

Draamakomedia Mies, joka rakasti järjestystä  ke 4.11. klo 19.00 Turun Kaupunginteatteri. Liput 34 € ja 29 € riippuu istumapaikasta. Taneli Mäkelän 1,5 tuntinen monologi, ei väliaikaa. Näyttämöversio nähdään nyt ensimmäistä kertaa Suomessa. Ilmoittautuminen ja maksu 30.9. mennessä.

Esitys on lämmin ja huumorin sävyttävä kertomus sääntöjen ja kunnollisten työkalujen tärkeydestä. Päähenkilö Olavi ei ymmärrä nykyajan ihmisiä, jotka eivät osaa enää mitään hyödyllisiä taitoja, eivätkä tiedä kuinka asioiden kuuluu olla. Hän on joutunut eläkkeelle työpaikastaan, ja hänet on syrjäytetty asumisoikeusyhdistyksen puheenjohtajan pallilta. Lisäksi Olavin sydän on särkynyt, eikä hän tiedä, kuinka jatkaa elämäänsä yksin. Kun uusi naapuri muuttaa perheineen vastapäiseen rivitalohuoneistoon ja peruuttaa heti alkuunsa Olavin postilaatikon kumoon, alkaa hauska ja sydäntälämmittävä tarina takkuisesta kissasta, odottamattomasta ystävyydestä, rakkaudesta ja kunnollisten työkalujen tärkeydestä.

lisätietoja: Turun kaupunginteatteri/Mies joka rakasti järjestystä

Muistojen bulevardi -konsertti la 13.3.2021 Turun konserttitalo. Liput 48 € ja 45 €. Siirtynyt esitettäväksi marraskuulta ensi keväälle.

Lisätietoja: Turun konserttitalo/Muistojen bulevardi

Turun kaupunginteatterin esityksiin vaatesäilytys sis. lipun hintaan sekä Föli-linja-autokyyti teatterille.

ilmoittautuminen tapahtumiin, konsertteihin, teatteriesityksiin

sähköpostilla meniere91@gmail.com tai

040-771 7712 puhelut arki-iltaisin klo 18-20

Lippujen maksu Varsinais-Suomen Meniere yhdistyksen tilille:

Liedon Säästöpankki

FI32 4309 0010 1672 94