Uudenmaan Meniere-yhdistys

Koronavirusepidemia  peruu tapahtumia. Suomen Meniere-liiton koronatiedoteUudenmaan Meniere-yhdistys joutui peruuttamaan kaikki kasvokkain tapahtuvat tapahtumat vuoden  2020 huhti- ja kesäkuun aikana koronavirusepidemian johdosta. Syksyllä 2020 järjestimme ulkoilmapainotteista ohjelmaa.

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen toiminta keväällä 2021

Tiistaina 16.3. 2021 klo 17 sääntömääräinen vuosikokous ravintola White Ladyssä, Mannerheimintie 93 Helsinki. Kokous saattaa siirtyä koronatilanteen kehityksen ja viranomaismääräysten vuoksi. Pyydämme ilmoittautumista etukäteen uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi  tai  tekstiviestillä Marjo Palomäki , 040-5521 702.

Kevään tapahtumat ovat koronapandemian aiheuttamasta epävarmuudesta johtuen pääosin peruttu. Toivotaan, että keväällä ja kesällä voitaisiin tavata jo kasvokkain! Yhdistyksellä on monia mielenkiintoisia tapahtumasuunnitelmia tälle vuodelle. Mikko Seeskorpi kierrättäisi meitä Kruununhaan retkellä sekä Hietaniemen hautausmaalla. Kierrokset ovat osoittautuneet varsin suosituksi ja ehkä saamme tämän vuoden aikana jatkoa myös huulioluennolle, retkille sekä museokierroksille. Näistä informoimme tarkemmin kevään mittaan.

Vertaistukihenkilöihimme saatte yhteyden seuraavasti:

Hilkka Hintikainen : hilkkahintikainen@gmail.com / 040-7635 543

Riitta Järvinen : riitta.ek.jarvinen@gmail.com / 045- 1090 450

Marjo Palomäki : 040- 5521 702

Iina Pasanen : iina.pasanen@pp.inet.fi

Irmeli Tamminen : irmelitamminen1@gmail.com / 040-3018 134

Sirpa Näkyvä : sk.heikkonen@gmail.com

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen hallitus 2020:

Sirpa Näkyvä, puheenjohtaja

sk.heikkonen@gmail.com