Uudenmaan Meniere-yhdistys

Uusi vuosikymmen on alkanut.  Tervetuloa osallistumaan ja saamaan voimavaroja vertaistuesta !

Tavataan tapahtumissa !

Paikallisyhdistykset toimivat pääosin vapaaehtoisvoimin.Hallitus ja aktiiviset vapaaehtoiset järjestävät jäsenilleen erilaista toimintaa alueillaan.Välillä arkisen aherruksen keskellä on hyvä pysähtyä miettimään millainen yhdistyksen tulevaisuus on. Miten me voimme tehdä vapaaehtoistyötä ja millaisia taitoja vertaistyöntekijät tarvitsevat? Suomen Meniereliitto järjestää vuosittain vertaistukihenkilöille koulutusta. Tässä tapahtumassa yhdistys saa työkaluja vertaistuen ja vapaaehtoistoiminnan taitoihin. Tämä uusi vuosikymmen on iloksemme toimintaa täynnä ja ohjelmarunko on kutakuinkin seuraavanlainen.

Uudenmaan yhdistyksen monella jäsenellä on toimimaton sähköpostiosoite tai sähköpostiosoite on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme päivittämään jäsenrekisteriin muuttuneet: nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoitteet

jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

Tapahtumat kevät 2020

Tammikuu
Keskiviikkona 15.1.2020 klo 18.00 Kansallismuseo, Mannerheimintie 34, Helsinki. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen opastetun kierroksen "Suomen tarina". Osallistujat maksavat oman sisäänpääsylippunsa. Kierrokselle pääsee 25 osallistujaa joten ennakkoilmoittautuminen 8.1.2020 mennessä sähköpostitse : uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045-355 2475. Paluuviesti vahvistaa osallistumisesi.

Helmikuu
Torstaina 13.2.2020 klo 17 ravintola White Lady, Mannerheimintie 93, Helsinki.
Huuliltaluku-luento tai vertaistuki-ilta. Tarkempi tieto ilmoitetaan luennoitsijan aikataulun vahvistuttua. Ilmoitamme tiedon paikallisyhdistyksen sivuilla. Tilaisuuteen on tilan henkilömäärän (18 henkilöä) vuoksi ennakkoilmoittautuminen 10.2. mennessä sähköpostitse : uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045-355 2475. Paluuviesti vahvistaa osallistumisesi.

Maaliskuu
Maanantaina 16.3.2020 klo 17 . Sääntömääräinen vuosikokous, ravintola White Lady Mannerheimintie 93, Helsinki. Tervetuloa vuosikokoukseen !

Huhtikuu
Keskiviikkona 22.4.2010 klo 17, ravintola White Lady, Mannerheimintie 93, Helsinki. Huuliltaluku-luento tai vertaistuki-ilta. Tarkempi tieto ilmoitetaan luennoitsijan aikataulun vahvistuttua. Ilmoitamme tiedon paikallisyhdistyksen sivuilla. Tilaisuuteen on tilan henkilömäärän (18 henkilöä) vuoksi ennakkoilmoittautuminen 20.4. mennessä sähköpostitse : uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045-355 2475. Paluuviesti vahvistaa osallistumisesi.

Toukokuu
Toukokuussa lähdemme kävelyretkelle Hietaniemen hautausmaan vanhalle puolelle joka on jatkoa viime syksynä pidetylle kierrokselle. Oppaamme Mikko Seeskorpi esittelee joukon suomalaisia merkkihenkilöitä. Tarkempi tieto päivästä tulee kevään aikana lehteen sekä yhdistyksen tapahtumasivulle.

Kesäkuu
Vertaistuki- ja kesäretki Itä-Uudellemaalle lauantaina 6.6. Tarkemmat tiedot ilmoitetaan kevään aikana yhdistyksen tapahtumasivuilla.

Ohjelma muutoksia päivitetään YLEn teksti-tv-sivuilla  559

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen hallitus 2019:

Sirpa Näkyvä, puheenjohtaja

sk.heikkonen@gmail.com