Uudenmaan Meniere-yhdistys

Suomen Meniere-liiton koronatiedote.

(Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Tervetuloa osallistumaan ja saamaan voimavaroja vertaistuesta !

Tavataan tapahtumissa !

UUDENMAAN MENIERE-YHDISTYKSEN TAPAHTUMIA SYKSYLLÄ 2021

Keskiviikkona 10.11.2021 klo 17 Vertaistuki-ilta keskustelun ja yhdessäolon merkeissä. Yhdistys tarjoaa pientä purtavaa.

Paikka: Ravintola White Lady, Mannerheimintie 93, Helsinki.

Ilmoittautumiset Irmeli Tammiselle 8.11.mennessä joko puhelin:  050-3018134 / tai sähköposti: irmelitamminen1@gmail.com

Lauantaina 11.12.2021 klo 13 joulukävely Helsingissä

Tervetuloa mukaan Uudenmaan Meniere-yhdistyksen jouluiselle kävelykierrokselle lauantaina 11.12.2021 klo 13. Lähtö kierrokselle Kansalliskirjaston edestä (Unioninkatu 36,Helsinki).

Katsellaan yhdessä jouluista Helsinkiä, pistäydytään Tuomaan markkinoilla ja poiketaan vanhassa Kauppahallissa. Yhdistys tarjoaa opastuksen sekä glögit tai kahvit joko suolaisella tai makealla herkulla. Kierroksen suunniteltu kesto on 2 tuntia ja oppaallamme Mikko Seeskorvella on käytössään äänenvahvistin, mikäli sää sen sallii. Koronatilanteesta riippuen osallistujamäärään saattaa tulla rajoitteita.

Pyydämme ilmoittautumaan 8.12. mennessä Irmeli Tammiselle 050 3018134 tai irmelitamminen1@gmail.com. Ilmoittautumisesi on vahvistettu saatuasi vastauksen viestiisi.

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen hallitus

Kuvassa Mikko Seeskorpi Hietaniemen hautausmaalla Topeliuksen hautamuistomerkin edessä. Kuva Kaarina Hakkarainen-Hassi.

MIkko Seesjärvi Hietaniemen hautausmaalla. Taustalla Topeliuksen hautamuistomerkki.
Kuva Kaarina Hakkarainen-Hassi

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen hallitus ja vertaistukihenkilöt  2021:

Tukihenkilöpuhelin 050 3086941

Puheenjohtaja: Sirpa Näkyvä

sk.heikkonen@gmail.com

Varapuhenjohtaja: Irmeli Tamminen

irmelitamminen1@gmail.com

puh.050 301 8134

Theresa Helminen

uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi

Iina Pasanen

iina.pasanen@pp.inet.fi

puh.040 7458 449

Hilkka Hintikainen

hilkkahintikainen@gmail.com

Riitta Järvinen

riitta.e.k.jarvinen@gmail.com

puh.045 109 0450

Marjo Palomäki

puh.040 5521 702

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen monella jäseneltä puuttuu jäsenrekisteristä  sähköpostiosoite tai se on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme sinua päivittämään liiton jäsenrekisteriin muuttuneet tietosi: nimi, osoite, puhelinnumero ja erityisesti  sähköpostiosoite. Jäsenrekisteri löytyy osoitteesta https://www.suomenmeniereliitto.fi/

(Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Muutostiedot voi lähettää myös Suomen Meniere-liiton sähköpostiosoitteeseen: jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

(linkki avautuu ulkoiselle sivulle)

Ohjelma muutoksia päivitetään YLEn teksti-tv-sivuilla  559