Uudenmaan Meniere-yhdistys

Suomen Meniere-liiton koronatiedote.

(Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Tervetuloa osallistumaan ja saamaan voimavaroja vertaistuesta !

Tavataan tapahtumissa !

UUDENMAAN MENIERE-YHDISTYKSEN TOIMINTA VUONNA 2021

Jouduimme pääosin perumaan kevään 2021 vertaistuki- tapahtumat  koronapandemian aiheuttaman epävarmuudesta johtuen. Uudenmaan Meniere-yhdistyksellä on monia mielenkiintoisia tapahtumasuunnitelmia tälle vuodelle, mikäli pandemiatilanne hellittää.

Keskiviikkona 11.8.2021 klo 17 järjestämme kävelyretken Hietaniemen hautausmaan uuteen puoleen.  ( Linkki avautuu sisäiselle sivulle) Kokoontuminen Hietaniemen hautausmaan kaariportilla, uuden kappelin vieressä , Hietaniemenkatu 20, Helsinki. Kierroksen kesto on 1,5-2 tuntia. Äänenvahvistin on käytössä, jos sää sen sallii. Mikko Seeskorpi kertoo alueesta ja esittelee alueelle haudatuja henkilöitä. Opastuksen jälkeen yhdistys tarjoaa pullakahvit. Ilmoittaudu Irmeli Tammiselle 4.8. mennessä (  puhelin:  050 301 8134 tai sähköposti: irmelitamminen1@gmail.com ).

Suunnitelmissa on myös, että Mikko Seeskorpi kierrättäisi meitä tänä vuonna lisäksi  kaupunkiretkellä Helsingin Kruunuhaassa. Ehkä saamme tämän vuoden aikana jatkoa myös muille vertaistukitapahtumille mm. huulioluennolle, muille retkille sekä museokierroksille. Näistä informoimme tarkemmin kesän ja alkusyksyn mittaan.

Kuvassa Mikko Seesjärvi Hietaniemen hautausmaalla Topeliuksen hautamuistomerkin edessä. Kuva Kaarina Hakkarainen-Hassi.

MIkko Seesjärvi Hietaniemen hautausmaalla. Taustalla Topeliuksen hautamuistomerkki.
Kuva Kaarina Hakkarainen-Hassi

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen hallitus ja vertaistukihenkilöt  2021:

Tukihenkilöpuhelin 050 3086941

Irmeli Tamminen

irmelitamminen1@gmail.com

puh.040 301 8134

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen monella jäseneltä puuttuu jäsenrekisteristä  sähköpostiosoite tai se on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme sinua päivittämään liiton jäsenrekisteriin muuttuneet tietosi: nimi, osoite, puhelinnumero ja erityisesti  sähköpostiosoite. Jäsenrekisteri löytyy osoitteesta https://www.suomenmeniereliitto.fi/

(Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Muutostiedot voi lähettää myös Suomen Meniere-liiton sähköpostiosoitteeseen: jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

(linkki avautuu ulkoiselle sivulle)

Ohjelma muutoksia päivitetään YLEn teksti-tv-sivuilla  559