Uudenmaan Meniere-yhdistys

Onko sähköpostisi ajan tasalla? Voisitko ystävällisesti ilmoittaa sihteerille, jos se on muuttunut tai olet  hankkinut sähköpostin muutaman vuoden sisällä.

Huom!

Tukihenkilöpuhelin 050 3086941

Keskiviikkona 10.4.2019 klo 17 vertaistuki-ilta, Iiris-keskuksessa, Marjaniementie 74, Helsinki. Kokoontuminen Iiris-keskuksen infotiskin luona josta menemme yhdessä kokoontumistilaan. Tilaisuudessa on paikalla gentamysiini-hoidon saanut jäsen joka kertoo omasta kokemuksestaan. Ilmoittautuminen tarjoilujen vuoksi 8.4.2019 mennessä joko sähköpostitse : uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045 3552 475. Kun saat paluuviestin, on osallistumisesi vahvistettu. Muista ilmoittaa myös erityisruokavaliosi.

Lauantaina 18.5.2019 lähdemme Vertaistukiretkelle Lohjalle.

Ohjelmassa on tarjolla vertaistukea arjessa jaksamiseen ja mahdollisuus tutustua muihin menieerikoihin. Mukana on vertaistukihenkilöitä joiden kanssa voi keskustella ja saada tietoa Menituki-ohjelmasta.

Vierailemme Tytyrin Elämyskaivoksessa ja Alitalon omenatilalla.

Klo 9.00 lähdemme Kiasman edestä Liikenne Seppälän bussilla.

Ensimmäinen pysähdys on Cafe Laurissa aamukahvin merkeissä.

Sieltä suuntaamme Tytyrin kaivosmuseoon, jossa tutustumme oppaan johdolla entisajan kaivostoimintaan 100 metrin syvyydessä.

Kävelyä kaivoksen sorapohjalla on vajaa kilometri ja olosuhteet ovat viileät ja kosteat. Tarkempaa tietoa löydät https://www.tytyrielamyskaivos.fi/info/ ja sieltä kappaleesta : Hyvä tietää. Ei ihan helppo kohde, mutta mielenkiintoinen.

Tytyrin jälkeen ajamme Alitalon Omenatilalle, jossa tarjoillaan lounas.

Lounaan yhteydessä saamme maistella tilan tuotteita (muutama pieni viiniannos) ja sitten seuraa tilan toiminnan esittely ja lopuksi tietenkin tuotteiden ostomahdollisuus.

Paluuaika Helsinkiin on n. klo 16-17.

Jos kiinnostuit lähtemään mukaan, ilmoittaudu Irmeli Tammiselle viimeistään 1.5.2019 sähköpostilla

irmelitamminen1@gmail.com tai puhelimella 050 3018134.

Ilmoita myös erityisruokavaliosi.

Kun ilmoittautumisesi on kunnossa, saat vastausviestin.

Retken hinta on 45€ jäsen, 65€ muut.

Retki maksettava viimeistään 3.5.2019

yhdistyksen tilille FI75 5722 9020 0273 52, viestikenttään oma nimi ja Lohja. Maksu eräpäivään mennessä vahvistaa retkelle osallistumisesi.

Uudenmaan yhdistyksen monella jäsenellä on toimimaton sähköpostiosoite tai sähköpostiosoite on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme päivittämään jäsenrekisteriin muuttuneet: nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoitteet

jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

Sirpa Näkyvä ja kaikki hallitusjäsenet