Uudenmaan Meniere-yhdistys

Uudenmaan yhdistyksen monella jäsenellä on toimimaton sähköpostiosoite tai sähköpostiosoite on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme päivittämään jäsenrekisteriin muuttuneet: nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoitteet

jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

Syksyn ohjelma

Ohjelma muutoksia päivitetään YLEn teksti-tv-sivuilla 559

Lauantaina 14.9. klo 13 lähdemme kävelyretkelle Hietaniemen hautausmaan vanhalle puolelle. Oppaamme Mikko Seeskorpi esittelee joukon suomalaisia merkkihenkilöitä. Kävelykierros toteutetaan myös sateella, mutta silloin opas ei voi käyttää äänenvahvistinta.

Tapaamme Vanhan kappelin edessä, Mechelininkatu 2. Kierros kestää kaksi tuntia ja sen jälkeen menemme yhdistyksen tarjoamille pullakahveille.

Ilmoittaudu viimeistään 7.9. Riitta Järviselle joko tekstarilla tai soittamalla p. 045 1090450.

Keskiviikkona 9.10.2019 klo 18, Sinerbrychoffin taidemuseossa, Bulevardi 40, Helsinki, näyttely "Renesanssin kaunottaret". Jokainen maksaa oman sisäänpääsymaksun ja yhdistys tarjoaa opastuksen. Ilmoittautuminen ma 7.10. mennessä sähköpostitse: uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045-355 2475. Paluuviesti vahvistaa osallistumisesi.

Lauantaina 23.11.2019 teemme teatteriretken Lahteen.
Piristystä loppuvuoden harmauteen tuo musikaali Nunnia ja Konnia.
”Herskyvän hauskassa musikaalissa yhtyvät railakas huumori ja mukaansa tempaava musiikki.”
Klo 10.00 lähdemme Kiasman edestä Liikenne Seppälän bussilla.
Ruokailu on teatterin lämpiössä ennen esityksen alkua n. klo 11.30.
Ravintola kertoi, että buffetpöydän antimet ovat laktoosittomia ja gluteenittomia. Pääruokana tarjotaan kanaa tai lohta.
Esitys alkaa klo 13.00 ja kestää reilut kaksi tuntia.
Sen päätyttyä lähdemme paluumatkalle.
Takaisin Helsingissä ollaan n. klo 17.00.
Jos kiinnostuit lähtemään mukaan, ilmoittaudu Irmeli Tammiselle viimeistään 17.10.2019 sähköpostilla
irmelitamminen1@gmail.com tai puhelimella 050 3018134. Ilmoita myös erityisruokavaliosi.
Kun ilmoittautumisesi on kunnossa, saat vastausviestin.
Retken hinta on 50€ jäsen, 75€ muut.
Retki maksetaan viimeistään 17.10.2019 yhdistyksen tilille FI75 5722 9020 0273 52, viestikenttään oma nimi ja Lahti.
Tervetuloa mukaan!

Keskiviikkona 27.11.2019 klo 17 vietetään vertaistuki-iltaa Iiris-keskuksessa, Marjaniementie 74, Helsinki. Kokoontuminen infotiskin edessä josta menemme yhdessä rentoutustilaan. Tilaisuudessa läsnä gentamysiinihoidon saanut jäsen joka kertoo kokemuksestaan.Ilmoittautuminen tarjoilujen vuoksi ma 25.11.2019 mennessä sähköpostitse: uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045-355 2475. Kun saat paluuviestin , on ilmoittautumisesi vahvistettu. Kerro myös erityisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen hallitus 2019:

Sirpa Näkyvä, puheenjohtaja

sk.heikkonen@gmail.com