Uudenmaan Meniere-yhdistys

Onko sähköpostisi ajan tasalla? Voisitko ystävällisesti ilmoittaa sihteerille, jos se on muuttunut tai olet  hankkinut sähköpostin muutaman vuoden sisällä.

Huom!

Tukihenkilöpuhelin 050 3086941

Hei,

Syksy meni monissa mukavissa jäsentapahtumissa ja kevään toiminta alkoi jo tammikuussa. Kiitos kaikille tapahtumiin osallistuneille. Ensimmäisenä oli Ateneumin "Kohtaamisia kaupungissa- suomalaista taidetta 1900-luvulta"- näyttely, joka saavutti ilahduttavan suuren osallistujajoukon.

Keväällä on seuraavaksi ohjelmassa sääntömääräinen vuosikokous jonne toivomme mahdollisimman monen jäsenen osallistuvan. Mielellämme otamme toiveita ja ideoita tulevaan toimintaan ja suunnitteluun. Mietteitä ja ajatuksia voitte lähettää meille hallituksen jäsenille sähköpostitse tai soittaen. Yhteystietomme löytyvät yhdistyksen sivuilta.

Pyydämme vastaamaan myös alla olevan linkin kysymyksiin koskien Meniere-liiton toimintaa. Kyselyyn vastataan nimettömänä. Meniere-lääkärimme Ilmari Pyykkö analysoi kyselyn vastaukset ja saamme lukea tuloksista Meniere posti-lehdestä. Tulosten pohjalta Meniere-liitto pyrkii suuntaamaan toimintaansa jäsenten toiveiden mukaisesti.

Uudenmaan yhdistyksen monella jäsenellä on toimimaton sähköpostiosoite tai sähköpostiosoite on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme päivittämään jäsenrekisteriin muuttuneet: nimi, osoite, puhelinnumero tai sähköpostiosoitteet

jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

Sirpa Näkyvä ja kaikki hallitusjäsenet

Kevään 2019 ohjelmaa:

Keskiviikkona 13.3.2019 klo 17 Uudenmaan Meniere-yhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous, ravintola White Ladyn kabinetti, Mannerheimintie 93, Helsinki. Yhdistys tarjoaa kahvit ja makeaa. Ilmoittautuminen tarjoilujen vuoksi 4.3.2019 mennessä joko sähköpostitse : uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045 3552 475. Kun

saat paluuviestin on osallistumisesi vahvistettu.

Keskiviikkona 10.4.2019 klo 17 vertaistuki-ilta, Iiris-keskuksessa, Marjaniementie 74, Helsinki. Tilaisuudessa on paikalla gentamysiini-hoidon saanut jäsen joka kertoo omasta kokemuksestaan. Ilmoittautuminen tarjoilujen vuoksi 8.4.2019 mennessä joko sähköpostitse : uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi tai puhelimitse 045 3552 475. Kun saat paluuviestin on osallistumisesi vahvistettu.

Lauantaina 18.5.2019 Perinteinen kevätretki, tällä kertaa Lohjan seudulle. retkellä tutustutaan mm.Alitalon omenatilaan ja Tytyrin kaivosmuseoon. Hinta-arvio 40-45€/jäsen ja 65€/ei-jäsen. Hinnat ja ohjelma tarkentuvat ja näkyvät  seuraavassa  Meniere-postissa joka ilmestyy maalis/huhtikuun vaihteessa sekä Yle tekstitv-sivulla 559.

Ohjelma muutoksia päivitetään YLEn teksti-tv-sivuilla 559

Sirpa Näkyvä, puheenjohtaja