Uudenmaan Meniere-yhdistys

Koronavirusepidemia  peruu tapahtumia. Suomen Meniere-liiton koronatiedoteUudenmaan Meniere-yhdistys on joutunut peruuttamaan kaikki kasvokkain tapahtuvat tapahtumat vuoden  2020 huhti- ja kesäkuusta saakka lukuun ottamatta muutamia kaupunkikävelyitä koronavirusepidemian johdosta.

Kokouskutsu Uudenmaan Meniere-yhdistys ry:n sääntömääräiseen vuosikokoukseen

Hyvät yhdistyksemme jäsenet

Uudenmaan Meniere-yhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään

keskiviikkona 31.3.2021 klo 17.00

ravintola White Ladyn parkkipaikalla ulkona Mannerheimintie 93, Helsinki.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 4 §:n määräämät asiat. Sääntöjen mukaan hallituksen puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet valitaan joka toinen vuosi. Nämä valinnat on tehty viimeksi vuoden 2020 kokouksessa, joten ne eivät ole käsiteltävinä tämän vuoden kokouksessa.

Koronarajoitusten vuoksi olemme joutuneet poikkeamaan aiemmista kokoussuunnitelmista. Viime vuonna voimassa ollut laki salli yhdistyksille vuosikokousten siirron kesäkuun loppuun saakka. Tänä vuonna siirtäminen ei ole mahdollista. Pahoittelemme jäsenkirjeessä aiemmin  antamaamme virheellistä tietoa. Nyt tehty päätös paikasta ja ajankohdasta perustuu tällä hetkellä tiedossa oleviin rajoituksiin.

Helsinki 13.3.2021

Uudenmaan Meniere-yhdistyksen toiminta keväällä 2021

Koska elämme poikkeusoloja koronarajoitusten vuoksi, kevään ohjelmasta ei arvaa sopia vielä mitään. Moni tilaisuus viime vuonna jäi pitämättä. Mikko Seeskorven luotsaamat kävelykierrokset ja hautausmaavaellukset ovat olleet suosittuja. Mikon kanssa on sovittu, että jos kokoontumiset tulevat sallituiksi, niin tekisimme toukokuun aikana kävelykierroksen Kruununhaassa ja Senaatintorin ympäristössä, mutta tästäkin tieto sitten myöhemmin.

Jotta tiedottaminen sujuisi vaivattomasti, hallitus vetoaa nyt kaikkiin teihin, jotka ette ole syystä tai toisesta ilmoittaneet sähköpostianne. Yhteydenpito jäseniin helpottuu huomattavasti, kun ei tarvitse lähetellä paperikirjeitä. Ne tulevat yhdistykselle kalliiksi, vaativat paljon enemmän työtä ja on kaiken lisäksi hidasta ja epävarmaa. Lähetä ystävällisesti sähköpostiosoitteesi sihteerille

uudenmaan.meniere-yhdistys@kolumbus.fi

Meihin hallituksen jäseniin saa ottaa yhteyttä, jos haluatte jutella voinnistanne.  Toimimme myös vertaistukihenkilöinä.  Olemme myös erittäin kiitollisia kaikenlaisesta palautteesta ja uusista ideoista. Pidetään yhteyttä!

Sirpa Näkyvä                           sk.heikkonen@gmail.com

Theresa Helminen                   uudenmaan.meniere.yhdistys@kolumbus.fi

Hilkka Hintikainen                    hilkkahintikainen@gmail.com                           040 7635543

Riitta Järvinen                          riitta.e.k.jarvinen@gmail.com                           045 1090450