Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys

TÄSSÄ SUUNNITELTUJA TAPAAMISIA

Kokoonnumme Kanta-Hämeen Näkövammaisten toimintakeskuksessa, Brahenkatu 21, (Parolantien ja Brahenkadun kulmauksessa) käynti Brahenkadun puolelta.

Ma 16.9.19 klo 18.00  Miten pidän huolta luustostani, tukirangastani?

Mitä Sinun olisi syytä tietää lisää luuston kunnosta. Oletko lyhentynyt nuoruusvuosistasi? Miten huolehdit selkärangastasi jos olet lyhyempi kuin ennen. Pikaopas luustosi omahoitoon tänään ja huomenna. Luennoitsijana toimii Kanta-Hämeen Luustoyhdistyksen sihteeri Liisa Ollikainen TtL; TtM ja terveydenhuollon opettaja

Kahvitarjoilu (3 €).

Ma 21.10.19 klo 18.00  Varallisuudenhoito sekä testamentti- ja edunvalvonta-asiat.

Pankkiasioiden hoitamisesta voi tulla ylivoimaisen hankalaa ikäihmiselle, jos konttorit ovat kaukana eikä sähköisten palvelujen käyttäminen ole mahdollista. Myös oma terveydentila voi olla esteenä. Onneksi ikäihminen voi monella tavoin valtuuttaa lähiomaisiaan auttamaan asioinnissa. Näistä ja monista muista asioista meille tulee luennoimaan kaksi luennoitsijaa pankista.

Ma 25.11.19  klo 17.00  Pikkujoulu

Luvassa on rentoa yhdessäoloa. Jos haluat voit ottaa pienen paketin (hinta 5 - 10 €), mutta se ei ole pakollinen. Nautimme Tasolounaan herkullisen ja hyväksi todetun jouluaterian. Illan tarjoilu maksaa jäsenille 17 € mukaan ja ei-jäsenille 28 €.

Sitovat ilmoittautumiset Tuijalle viimeistään 8.11. tuijalinnan(at)gmail.com tai tekstiviesti 050 536
7976. Varmista, että hän kuittaa vastaanottaneensa ilmoittautumisen. Maksu etukäteen viimeistään 15.11. Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen tilille FI86 5680 0020 2893 81.

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen omat sivut.

HALLITUS 2019

Puheenjohtaja Raija Linna

puh. 050 410 1805 (tekstiviesti)

raijalinnan(at)gmail.com
Kalasuontie 4, 13900 Pekola

Varapuheenjohtaja, taloudenhoitaja ja sihteeri
Tuija Linna
puh. 050 536 7976, mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos

tuijalinnan(at)gmail.com

Pertti Valmu

Terttu Niittymäki  puh. 050-468 8787

Varajäsenet Silja Satama ja Seppo Pirinen

*********************************************************************************

Raija Linna, Tuija Linna yteystiedot yllä.

Anita Ojanen 050 9135065 anita.ojanen.meniere(at)gmail.com

Silja Satama 044 980 2412 silja.satama(at)gmail.com

Toivomme jäsenistöltä ehdotuksia tulevaan toimintaan, ideoikaa ja kertokaa meille!

Ilmoittakaa muuttuneet yhteystiedot, osoitteet ja sähköpostit sihteerille.

Kaikille uusille jäsenille: Tervetuloa yhdistykseemme!

Meitä on nyt 71 varsinaista jäsentä ja 3 omaisjäsentä, yhteensä siis 74 jäsentä. Jos jonkun läheinen haluaa liittyä omaisjäseneksi, se onnistuu ilmoittamalla sihteerille. Omaisjäsenen jäsenmaksu on 10 €.