Hämeen Huimaus- ja Meniere-yhdistys

Hämeen vuoden 2024 ohjelmaa

Hämeenlinnassa kokoonnumme Kanta-Hämeen  Näkövammaisten toimitilassa, osoitteessa Brahenkatu 27, Hämeenlinna. Tila sijaitsee samassa talossa kuin Lounas Kahvila Hermanni. Sisäänkäynti tilaan on sisäpihalta, jossa on myös parkkipaikka.

Ti 23.4. kk-tapaaminen klo 17.00 huom. uusi paikka

Kokoonnumme  Hämeenlinnan seudun Invalidien tilassa, Matti Alangon katu 1. Hämeenlinna.

Ikäihmisen tasapaino ja liikunta. Luennoitsijaksi tulee Hämeenlinnan Tasapainoklinikka Oy:n fysioterapeutti Rauna Sirkkola

Ti 7.5. alkaen klo 15.00 vertaistuki-tapahtuma Forssassa

Tapaaminen alkaa kahvilla Piipputerassilla Wahreninkatu 11, 30100 Forssa ja siitä siirrymme kirjastolle. Kokoonnumme siellä ryhmätila Pumpuliin, josta alkaa kirjaston esittely klo 16.00

Ke 22.5. klo 16.00 vertaistuki-tapahtuma Riihimäellä

Kokoonnumme Riihimäen kaupunginkirjaston kabinetissa.

Tarkempaa tietoa myöhemmin.

Ti 27.8. klo 14.30 vertaistuki-tapahtuma Lahdessa

Kokoonnumme Lahden kirjaston 1. kerroksen Kaarna kokoustilaan, osoite Kirkkokatu 31, 15140 Lahti.  Paikalle tulee ikääntyneiden palveluneuvoja klo 14.30. Palveluneuvonta tarjoaa Päijät-Hämeessä palveluneuvontaa ja –ohjausta ikääntyneiden arkeen liittyvissä asioissa. Toimimme yhteistyössä Päijät-Soten asiakasohjauksen kanssa. Lisäksi tutustuminen Lahden kirjastoon klo 16.00 - ja tutustumiskierroksen jälkeen kokoonnumme uudelleen monitoimitilaan.

To 24.10 klo 17.00 kk-tapaaminen, muistiluento.

Tapaamme Muistiyhdistyksen tiloissa. Vertaistoiminnan vastaava Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry

-----------------------------

Pyydämme ehdotuksia, mitä Sinä haluaisit yhdistyksen järjestävän esim. luennon aihe tai kesäretkikohde.

Kaikille  Hyvää kevättä!
Toivottaa Hämeen Huimaus- ja Meniere-yhdistys ry:n hallitus

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistehtävistä?
Yhdistys järjestää monenlaista toimintaa, joissa voisit olla apuna, sillä lisäapu on aina tervetullut! Ota yhteyttä, jos tunnet, että voit osaltasi auttaa yhdistystämme toimimaan.
Yhteystiedot sähköpostitse kantahame.meniere(at)gmail.com tai puhelimitse Silja Satama 040 087 1757.

Kulttuurikerho

Yhdistyksen hallitus on perustanut kulttuurikerhon, jonka vetäjänä toimii Pirjo Valokorpi. Hänelle voi ehdottaa erilaisia tapahtumia, retkiä jne. joita yritämme järjestää jäsenistölle. Hänen s-postiosoitteensa on  pirjo.valokorpi(at)gmail.com

Perustettu uusi Facebook-tukiryhmä

Suomen Meniere - ja Huimaus -vertaistukiryhmä. Ryhmällä on liiton puheenjohtajan kannatus ja toiminnanjohtaja Nina Kallunki on yhtenä ylläpitäjistä.

Seuratkaa Hämeenlinnan kaupunkiuutisten seurapalstaa, jossa ilmoittelemme tapahtumistamme!

TERVETULOA KUUKAUSITAPAAMISIIN, NÄHDÄÄN!

Hämeen Huimaus- ja Meniere-yhdistys omat sivut.

Toivomme jäsenistöltä ehdotuksia tulevaan toimintaan, ideoikaa ja kertokaa meille, otamme ne kiitollisuudella vastaan.

Ilmoitathan muuttuneet yhteystiedot, osoitteet ja sähköpostit joko yhdistyksen tai liiton sihteerille.

HALLITUS 2024

Raija Linna, puheenjohtaja
Kalasuontie 4, 13900 Pekola
050 410 1805 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)
raijalinnan(at)gmail.com

Tuija Linna, sihteeri
050 536 7976 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)
tuijalinnan(at)gmail.com

Riitta Ringman

Silja Satama, varapuheenjohtaja
040 087 1757, silja.satama(at)gmail.com

Terttu Niittymäki
050-468 8787, terttu.niittymaki42(at)gmail.com

Tuula Eerola

Hellevi Saarikivi

Varajäsenet

Antero Äikäs

Pirjo Valokorpi
Yhteystiedot yllä (Kulttuurikerho)

Vertaistukihenkilöt

Raija Linna yhteystiedot yllä.

Tuija Linna yhteystiedot yllä.

Silja Satama yhteystiedot yllä.

Kaikille uusille jäsenille: Tervetuloa yhdistykseemme!

Meitä oli vuoden 2024 alussa 67 jäsentä. Varsinainen jäsenmaksu on 25 €/vuosi ja kannatusjäsenmaksu on 30 €/vuosi

Jos läheinen haluaa liittyä omaisjäseneksi, se onnistuu ilmoittamalla yhdistyksen sihteerille. Omaisjäsenen jäsenmaksu on 10 €. Siten omaisjäsen saa samat etuudet kuin varsinainen jäsen.

Voit liittyä jäseneksi tästä, valitse paikallisyhdistykseksi Hämeen Huimaus- ja Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut.  (Linkki avautuu sisäiselle sivulle).