Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys

Suomen Meniere-liiton koronatiedote. (Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Kanta-Hämeen kevään ja kesän 2021 suunnitellut kuukausitapaamiset:

12.6. Lahdessa jäätelötapaaminen. Kokoontuminen Sibeliustalon edessä klo 13.00. Valitettavasti tämä tapaaminen on jouduttu peruuttamaan koronatilanteen vuoksi.

27.7. klo 13.00 Hämeenlinnassa jäätelötapaaminen. Tämä oli viime vuonna suosittu ja halusimme jatkaa hyvää käytäntöä. Kierretään Hämeen linna ympäri ja sen jälkeen nautitaan jäätelöstä. Ilmoittautuminen viimeistään 24.7. joko tuijalinnan(at)gmail.com tai Silja Satama puh. 040 087 1757.

2.8. klo 16.00 Hyvinvointi-/vertaistukitapaaminen Aulangon Katajiston Lasirantasaunalla & verannalla. Yhdistys tarjoaa kahvit/teet, makkarat ja salaattia sekä juomisia. Ilmoittautuminen viimeistään 28.7. joko tuijalinnan(at)gmail.com tai Silja Satama puh. 040 087 1757.

18.9. Janakkalan Kiipulassa esitys Musiikki ja muistelua.

Musiikkia vuosikymmenten retkitaipaleelta. Esittäjänä ovat Mari Palo, Seppo Hovi, Hannu Lehtonen ja Jarno Kuusisto. Lipun hinta on 20 € ja hintaan sisältyy ohjelma, matkat ja väliaikakahvit.

Retket ovat kaikille avoimia ja retki järjestetään, jos koronatilanne sallii ja jos lähtijöitä on vähintään 15.

Varaukset ja lisätiedot: Jouko Dahlman p.  050 542 4726

Sähköposti:  jouko.dahlman@pp1.inet.fi

Järjestelyt: Kanta-Hämeen Epilepsiayhdistys ry ja TSL:n Janakkalan Opintojärjestö ry

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys maksaa lipun hinnasta viisi (5) euroa. Olemme varanneet lippuja 10 hengelle. Sen jälkeen kun olet ilmoittautunut Jouko Dahlmannille ilmoittaisitko joko tuijalinnan(at)gmail.com tai Silja Satama puh. 040 087 1757, että ole menossa retkelle.

Syys- ja lokakuussa on tarkoitus tavata Kumppanuustalolla.

3.12. klo 14.00 Hämeenlinnan teatteriin katsomaan Järki ja tunteet -esitystä. Paikkoja on alustavasti varattu 20 hengelle. Ilmoittautuminen tuijalinnan(at)gmail.com tai Silja Satama puh. 040 087 1757

Nämä kaikki ovat suunnitelmia koska emme voi tietää kuinka pystymme järjestämään tapaamisia koronatilanteen takia.

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen hallitus toivottaa mukavaa ja lämmintä kesää!

Toivokaamme että koronavirus menee ohi. Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme, me selviämme tästä yhdessä.

Seuratkaa Hämeenlinnan kaupunkiuutisten seurapalstaa,

jossa ilmoittelemme tapahtumista.

TERVETULOA KUUKAUSITAPAAMISIIN, NÄHDÄÄN!

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen omat sivut.

HALLITUS 2020

Raija Linna, puheenjohtaja

Kalasuontie 4,

13900 Pekola

050 410 1805 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)

raijalinnan(at)gmail.com

Tuija Linna, varapuheenjohtaja, taloudenhoitaja ja sihteeri
050 536 7976 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)

tuijalinnan(at)gmail.com

Riitta Ringman

Silja Satama

silja.satama(at)gmail.com

Varajäsenet

Terttu Niittymäki

terttu.niittymaki42(at)gmail.com

Pirjo Valokorpi

Kulttuurikerho

Yhdistyksen hallitus on perustanut kulttuurikerhon, jonka vetäjänä toimii Pirjo Valokorpi.  Hänelle voi ehdottaa erilaisia tapahtumia, retkiä jne. joita yritämme järjestää jäsenistölle. Hänen s-postiosoitteeseensa on  pirjo.valokorpi(at)pp.inet.fi

Toivomme jäsenistöltä ehdotuksia tulevaan toimintaan, ideoikaa ja kertokaa meille, otamme ne kiitollisuudella vastaan.

Ilmoitathan muuttuneet yhteystiedot, osoitteet ja sähköpostit joko yhdistyksen tai liiton sihteerille.

****************************************************************************

Raija Linna ja Tuija Linna yhteystiedot yllä.

Anita Ojanen

anita.ojanen.meniere(at)gmail.com

Silja Satama yhteystiedot yllä.

Kaikille uusille jäsenille: Tervetuloa yhdistykseemme!

Meitä on vuoden 2021 alussa 71 jäsentä. Varsinainen jäsenmaksu on 25 €/vuosi ja kannatusjäsenmaksu on 30 €/vuosi

Jos läheinen haluaa liittyä omaisjäseneksi, se onnistuu ilmoittamalla yhdistyksen sihteerille. Omaisjäsenen jäsenmaksu on 10 €. Siten omaisjäsen saa samat etuudet kuin varsinainen jäsen.

Voit liittyä jäseneksi tästä, valitse paikallisyhdistykseksi Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut.  (Linkki avautuu sisäiselle sivulle). Voit liittyä  soittamalla puh. 044 980 2412 tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen jasenrekisteri(at)suomenmeniereliitto

Valoa ja iloa päivääsi! kuva Anita Ojanen