Etelä-Pohjanmaan Meniere-yhdistys

kuva anita ojanen

Hei kaikki! Uusi vuosi tuo tällä kertaa mukanaan haasteita yhdistyksemme toimintaan. Kävijämäärät tapaamisissa ovat vähentyneet pikkuhiljaa vuosien saatossa ja yhdistyksen hallituskin on saatu kasaan vain nipinnapin ja "raapimalla" viime vuosina. Onkin, valitettavasti, tullut aika tarkastella edellytyksiä ja mahdollisuuksia yhdistyksemme toiminnan jatkamiselle. Yhdistyksemme tarvitsisi toimintaa jatkaakseen uudet puheenjohtajan, sihteerin ja rahastonhoitajan sekä jäseniä hallitukseen. Nämä "virkatehtävät" ovat yhdistyksemme pienuuden vuoksi melko helppoja, yksinkertaisia eivätkä tehtävien mukanaan tuomat erilaiset järjestelyt ja asioiden selvittelyt vie kovinkaan paljon aikaa vuositasolla. Mahdollisilla uusilla toimijoilla on uransa päättävien toimijoiden täysi tuki ja autamme tarvittaessa.

Nykyisenä puheenjohtajana toivon, että mikäli toimihenkilö- tai hallitusvastuu herättää pientäkään kiinnostusta niin otathan yhteyttä! Tästä epävakaasta tilanteesta johtuen olemme suunnitelleet keväälle vain kaksi tapahtumaa, joihin molempiin toivotaan runsasta osanottoa! Huomioittehan, että tapaamiset ovat TORSTAISIN!

To 31.1. klo 18.00 Seinäjoen Järjestötalo, Kauppakatu 1, 2. krs., 60100 Seinäjoki

Keskustellaan yhdistyksemme jatkosta. Tule kertomaan mielipiteesi ja näkemyksesi yhdistyksen toiminnan jatkamisesta. Toivomme runsasta osanottoa! Vaihdetaan myös muut kuulumiset ja kahvitellaan. Tervetuloa!

To 21.3. klo 18.00 Seinäjoen Järjestötalo, Kauppakatu 1, 2. krs., 60100 Seinäjoki

Vuosikokous. Yhdistyksen toiminnan jatkaminen ratkeaa. Tulettehan runsaslukuisesti paikalle! Kahvitellaan. Tervetuloa!

Terveyttä, valoa ja hyvää mieltä vuodelle 2019 toivottavat,

Outi Sihvonen