Satakunnan Meniere-yhdistys

Koronavirusepidemia peruu kevään tapahtumia. Suomen Meniere-liiton koronatiedote.

Satakunnan Meniere-yhdistys ry.

Vuosi 2020 on yhdistyksemme 25-vuotisjuhlavuosi. Varsinaista juhlaa vietimme jo tammikuussa Viikkarin Valkamassa. Mukana oli 27 yhdistyksemme jäsentä sekä liittomme puheenjohtaja Lars-Runar Knuts.

KEVÄÄN OHJELMA

Olemme peruneet kaikki maalis- ja huhtikuun tapahtumat koronavirusepidemian vuoksi. Kevätkokousta on siirretty myöhemmäksi. Jatkamme toimintaa normaalisti toukokuussa mahdollisuuksien mukaan.

MA 25.5.2020 Teemme retken Anne Mattilan taidekahvilaan Karvialle. Lähtö bussilla 10.45 nuorisotalon edestä. Matkan hinta 15€, sis. matkan ja ruokailun. Ilmoittautumiset 18.5. mennessä p. 0400696353 tai satameniere(at)gmail.com.

LA 13.6.2020 klo 15.00 Menemme Kirjurinluodon kesäteatteriin katsomaan ” ILOISIA AIKOJA, MIELENSÄPAHOITTAJA. Lippuja on varattu 25 kpl. Yhdistyksen hallitus v. 2020: Pirkko-Leena Saari, puheenjohtaja, puh. 040 0696353 Sylvi Martikainen, varapuheenjohtaja, tukihenkilö, puh. 040 7498316 Anja Holmi, sihteeri, puh. 050 0791307 Raija Hautaoja, rahastonhoitaja, puh. 040 0535483 Kaarina Lehto, jäsen Kaisu Vänttinen, jäsen Sirkka Aaltonen, varajäsen Anna-Maija Peltola-Tikka, varajäsen

Näistä kaikista on tiedot myös tekstitv:n sivuilla 559 ja tapahtumapäivänä Satakunnan Kansan Menot-palstalla

TERVETULOA JOUKOLLA MUKAAN YHDISTYKSEN TOIMINTAAN!

Jos Sinulla on sähköposti, ilmoita siitä Meniere-liitolle.

Yhdistyksen hallitus v. 2019

Pirkko-Leena Saari, puheenjohtaja, puh. 0400 696353, satameniere(at)gmail.com
Anja Holmi, varapuheenjohtaja, puh. 050 0791307
Marja-Terttu Kilpeläinen, sihteeri, puh. 050 5400470
Raija Hautaoja, rahastonhoitaja, puh. 040 0535483
Sylvi Martikainen, jäsen, tiedottaja, puh. 040 7498316
Kaarina Lehto, jäsen
Sirkka Aaltonen, varajäsen
Kaisu Vänttinen, varajäsen

Vertaistukihenkilö:

Mirja Huppunen
p. 050-4126961

Sylvi Martikainen

p.040 7498316

Tukihenkilöiden nimet ja yhteystiedot löytyvät myös Meniere-lehdestä.