Liity jäseneksi

Ilmoita oheisella jäsenlomakkeella tietosi Suomen Meniere-liittoon. Ilmoituksesi välitetään asuinpaikkakunnallasi toimivalle Meniere-yhdistykselle, jonka sihteeri ottaa sinuun yhteyttä.

Jäsenmaksu riippuu paikallisesta yhdistyksestä. Keskimäärin vuosimaksu on n. 20 €, jota vastaan saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Meniere-posti -lehden, kaikki yhdistyksesi ja liiton palvelut. Ja mikä parasta: Huomaat, ettet ole tautisi kanssa yksin ja opit, kuinka vaikeuksista selvitään ja eletään hyvää elämää!

Meniere-posti

• Ilmestyy neljä kertaa vuodessa kotiin kannettuna. Lehdessä on mm. tietoa Menieren taudista, mielenkiintoisten ihmisten haastatteluja, uutisia ja tapahtumia.  Jäsensivuilta löytyvät myös aikaisemmin ilmestyneet verkkolehdet.

Jäsenenä saat oman henkilökohtaisen MeniTuki-tunnuksen:

Facebook-ryhmä ja keskustelupalsta, näihin ei vaadita Meniere-liiton jäsenyyttä:

Lisäksi paikallisyhdistykset järjestävät toimintaa:

• Vertaistukea

• Tapahtumia ja asiantuntijaluentoja

• Yhdistysten tukemaa toimintaa mm. kuntosali-, uinti, tai teatterilippuja

• Etsi lähin paikallisyhdistyksesi ja tule mukaan osallistumaan ja myös kehittämään toimintaamme.

• Mikäli paikkakunnallasi ei ole vielä toimintaa voit aloittaa kerhon vetäjänä. Ota silloin yhteys lähimpään yhdistykseen ja sovi, miten voit toimia

Toimintaamme tukevat:

• Raha-automaattiyhdistys