Keski-Suomen Meniere-yhdistys

Menieren-tautia sairastavan vertaistukena jo vuodesta 1993.

Suomen Meniere-liiton koronatiedote. (Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Keski-Suomen Meniere-yhdistys on perustettu vuonna 1993. Yhdistyksen tarkoituksena on antaa vertaistukea menieren-tautia sairastaville. Ensimmäinen koettu huimauskohtaus on eräällä tavalla kaikkein vaikein. Tässä vaiheessa kaikenlainen tieto ja tuki on sairastuneelle hyvin tärkeää. Tässä yhdistys pyrkii olemaan tukena. Vertaistukihenkilöt auttavat sinua ensinnäkin antamalla tietoa taudista ja ruokavaliosta, mutta ennen kaikkea tukevat ja rohkaisevat kertomalla, miten selviät taudin kanssa eri tilanteissa. Ota rohkeasti yhteyttä!

Keski-Suomen Meniere-yhdistyksen kotisivut. Täältä löydät mm. meidän tukihenkilöt ja tapahtumat.  (Linkki avautuu ulkoiselle sivulle Keski-Suomen Meniere-yhdistyksen sivulle).

VERTAISTUKI

Puh. ‭+358 50 581 5324

WhatsApp-ryhmä:

Tervetuloa Keski-Suomen menierikkojen WhatsApp-ryhmään! Tarkoitus onjakaa vertaistukea. Asiat pysyvät ryhmän sisällä, niitä ei kerrota ulökopuolisille. Mikäli haluat mukaan, niin lähetä tekstiviestillä etunimeri puhelinnumerron: 040 416 2818/Teijo.

HALLITUS VUONNA 2021

Heikki Martikainen, puheenjohtaja

Pieksämäki

koivunen.martikainen@gmail.com