Pirkanmaan Meniere-yhdistys

Suomen Meniere-liiton koronatiedote.

(Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Olet tervetullut kaikkiin tapaamisiimme yksin tai ystäväsi kanssa! Laitamme kaksi kertaa vuodessa jäsenkirjeen ja infoamme tapahtumistamme myös Meniere-postissa.

Liity jäseneksi, ota yhteyttä sihteeriin tai puheenjohtajaan!

Voit liittyä jäseneksi tästä, valitse paikallisyhdistykseksi Pirkanmaan Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut. Voit liittyä myös lähettämällä sähköpostin osoitteeseen jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi tai soittamalla puh. 044 980 2412

TAPAHTUMIA  SYKSYLLÄ 2021

Luontoretki Kintulammin retkeily- ja luonnonsuojelualueelle lauantaina 11. syyskuuta klo 12.00-16.00:

Yhdistyksellämme on joka vuosi ollut ohjelmassa luontoretki. Tänä  vuonna se suuntautuu Kintulammin retkeily- ja luonnonsuojelualueelle la 11.9.2021 klo 12.00-16.00. Ohjelmassa mm. mukavaa yhdessäoloa, luontotietoutta ja piknik laavulla.  Paikalle pääsee autolla noin 300 metrin päähän laavusta.

Ilmoittautumiset joko puhelin: 040 6495614 tai sähköposti: pirkanmaan.meniere@gmail.com

Kintulammi on upea luonnonsuojelualue  Tampereella, Teisko-Aitolahti-alueella.  Se on kaikille avoin luonto- ja retkikohde polkuineen, pitkospuineen ja  laavuineen. Alue sijaitsee noin 20 km Tampereen keskustasta Teiskon suuntaan. Se valittiin vuonna 2020 vuoden retkikohteeksi. Lisää tietoa löytyy osoitteesta  www.kintulammi.fi (linkki ulkoiselle sivulle).

Pirkanmaan Meniere-yhdistyksen hallituksen jäsenet:

Marja Malmstedt, pj

Satu Katriina Neuvonen, siht.

Timo Hiltunen, vpj

Taina Keskinen, rahastonhoitaja

Taina Kyyhkynen

Varajäsenet Ritva-Liisa ja Paavo Sillanpää