Uudenmaan Huimaus- ja Meniere-yhdistys

iina.pasanen@pp.inet.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kuva Kaarina Hakkarainen-Hassi

Jäsenyys

Liity jäseneksi. Valitse paikallisyhdistykseksi Uudenmaan Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut.  (Linkki avautuu sisäiselle sivulle). Meniere-liitto lähettää jäsenmaksut keväällä, jäsenmaksu 25 euroa. On tärkeää maksaa jäsenmaksu, sillä jos se jää hoitamatta, niin vuoden lopulla putoaa pois jäsenrekisteristä.

Tiedotamme tapahtumista Balanssi-lehdessä, jäsenkirjeissä sekä Huimaus- ja Meniere-liiton verkkosivulla. Ohjelmamuutoksia päivitetään YLEn teksti-tv-sivuilla 559.

Monelta Uudenmaan Huimaus- ja Meniere-yhdistyksen jäseneltä puuttuu  edelleen jäsenrekisteristä sähköpostiosoite tai se on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme sinua päivittämään liiton jäsenrekisteriin muuttuneet tietosi: nimi, osoite, puhelinnumero ja erityisesti  sähköpostiosoite. Jäsenrekisteri löytyy osoitteesta https://www.huimausjameniereliitto.fi/

Muutostiedot voi lähettää myös Suomen Meniere-liiton sähköpostiosoitteeseen: jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

Tapahtumiamme 2024:

Maanantaina 13.5. klo 17 opastettu kävelykierros Hurmaavat Eiran huvilat ja traagiset rakkaustarinat. Kierros alkaa klo 17 Eiran lippakioskilta, Tehtaankadun ja Laivurinkadun kulmasta.
Kierros loppuu Engelin aukiolle, josta voimme yhdessä lähteä esim. Cafe Caruselliin omakustanteisille kahveille. Retken kesto on noin 1 ½ tuntia. Oppaanamme on auktorisoitu Helsinki-opas Orvokki Palillo.
Retki on osallistujille maksuton, yhdistys maksaa opastuksen. Mukaan mahtuu noin 20 henkeä.
Ilmoittaudu Irmeli Tammiselle irmelitamminen1@gmail.com tai 050 3018134 (tekstari), viimeistään 6.5.

Torstaina 6.6. klo 17 opastettu kävelykierros Leposaaren hautausmaalla Kulosaaressa. Tapaaminen Kulosaaren metroasemalla Herkku-kahvilan edessä, metroaseman alemmalla tasolla. Tästä jatkamme yhdessä kävellen hautausmaalle. Kulosaaren hautausmaan sanotaan olevan yksi Helsingin kauneimmista, varsinkin rododendrojen
kukkiessa. Oppaana hautausmaakierroksella on auktorisoitu Helsinki-opas Mikko Seeskorpi, joka kertoo hautausmaan historiasta ja nykyhetkestä. Retken kesto on noin 1 ½ tuntia. Retki on maksuton. Mukaan mahtuu noin 20 henkeä. Ilmoittaudu Irmeli Tammiselle
irmelitamminen1@gmail.com tai 050 3018134 (tekstari), viimeistään 30.5.