Oulun Seudun Meniere-yhdistys Tapahtumat:

Suomen Meniere-liiton koronatiedote. (Linkki avautuu sisäiselle sivulle, pdf-tiedosto).

Kesän 2021 ohjelma:

Kesän Meniere-tennis jatkuu 26.9.2021 asti Lintulan ulkokentällä. Tennistä suositellaan menierikoille tasapainoharjoitukseksi.  Katso tennislyöntien ohjevideot ja tule mukaan: kämmenlyönti, rystylyönti, syöttö. Ilmoittautumiset nina.mkallunki@gmail.com p. 040 560 0953.

Golf-kurssi tulossa.
Myös Martta-liiton välimerellistä ruokakurssia toivottu sekä Tietomaata. Toimintaa on niin paljon, että uusiakin toimijoita tarvitaan, jotta voidaan kaikki toteuttaa. Ilmoittaudu toimijaksi täältä löytyvällä lomakkeella.

Syksyn 2021 ohjelma:

Kuva on linkki sisäiselle sivulle Oulun pdf-muotoiseen ohjelmaan.

Yhteistyökumppanimme:

Oulun Seudun Kuulo ry

• Tilaisuuksiin osallistuminen on kaikille avointa ja osallistumismaksuja jäseniltoihin ei ole. Kuulo-yhdistyksen tapahtumat.

Oulun Seurakunan kuulovammaistyö

• vertaistukileirit, joulujuhla

Pohjois-Suomen Syöpäyhdistys, Oulun osasto

• Liikuntaryhmä: kokoontuu Raksilan uimahallin liikuntasalissa jumppaohjaajan johdolla tiistaisin klo 11.30 – 12.30. (tauolla)
  • Kuntosaliryhmäkokoontuu Oulun Urheilutalolla salissa K2 perjantaisin klo 11.00 – 12.00. (tauolla)
  • Maksu liikunta- ja kuntosaliryhmästä on 20 € /vuosi.
  • Retket, joista tiedotetaan sähköpostilla.

Oulun kaupungin eritysliikunnan ryhmät:

Oulun kaupungin erityisliikunnasta vastaava Ulla Virrankoski neuvoo, mitkä ryhmät sopivat menierikoille. Kysy p. 044 703 8046 tai etunimi.sukunimi@ouka.fi

Ullalta voi varata myös vastaanottoajan, jossa menierikkoa ohjataan löytämään erityistarpeita vastaava liikuntamuoto. Tämän palvelun kautta voidaan pitkällä aikavälillä seurata kuinka liikunta sopii menierikolle.

Nuoret

• Osallistu Oulun kaupungin 13-19-vuotiaiden maksuttomiin Action-ryhmiin!

Ikäihmisille:

• Voimaa ja tasapainoa. Tule harjoittamaan tasapainoasi ja kehittämään jalkojesi voimaa. Rohkeus liikkua ja tasapaino paranevat mukavin, kaikille sopivin harjoittein, hyvässä seurassa.
  • Asahi on helppo, pehmeä, koko kehoa kokonaisvaltaisesti hoitava liikuntamuoto. Liikkeet tehdään seisten tai istuen.

Kuntosali ja vesivoimistelu, aistivammaiset

Oulun kaupunginsairaala, Kiviharjuntie 5. Maanantaisin klo 16.15 kuntosali ja klo 17.15 vesivoimistelu. Omaan tahtiin harjoittelua kuntosalilla, ohjaaja paikalla opastamassa laitteiden käyttöä. Lisäksi ohjattu vesijumppa, jossa liikkeet voi toteuttaa omaan tahtiin. Voit osallistua molempiin ryhmiin tai vain toiseen. Oma avustaja mukaan. Hinta: Kausimaksu 30 € (syksy ja kevät erikseen), sisältää molemmat ryhmät tai vain toisen valintasi mukaan. Ilmoittautumiset p. 044 703 8048.

Menierikoille suositeltua sulkapalloa voi pelata Ouluhallissa, Urheilutalolla ja Raatissa. Hinta on sarjalipulla 5.50 euroa tai ale ryhmäläisille 2.50 euroa.

Jos haluaisit pyöräillä, mutta Menieren vuoksi ei onnistu, niin lainaa kolmirenkaista pyörää tai tandempyörää.