Osallistu sivustomme sisustukseen

3.3.2016

Suomen Meniere-liiton nettisivut kasvoivat siihen ikään, että lapsuudenkodin seinät alkoivat ahdistaa. Nyt on uuden kodin sisustaminen hyvässä vauhdissa. Paljon hyvää saatiin vanhasta mukaan. Monelle jutulle on jo löytynyt oma paikka, ja aika hyvältä alkaa näyttää, meidän mielestä.

Kummasti vaan se vanhakin raikastui kun tänne tultiin. Tule käymään, eihän tätä kaikkea vain meidän omaksi iloksemme rustattu uuteen kuosiin. ”Yhdessä parempi elämä” napattiin mukaan vanhasta kodista, putsattiin, pantiin seinälle ja tarkoittaa just sitä, mitä siinä lukee.

Nyt kun homma on vielä kuitenkin aika lailla kesken, olisi mukava, jos katsoisit täällä ympärillesi hiukan kriittisinkin silmin. Mitä puuttuu, mikä oli turha ottaa mukaan, minkä mööpelin laittaisit toiseen paikkaan. Ideana oli, että tästä tulisi meille kaikille menierikoille yhteinen koti, joka ottaisi ihan ketä tahansa muitakin mieluusti vastaan.

Osallistu kommentoimalla!